Update: Stanite u red, Rimac Automobili primaju narudžbe za Concept One (foto)

30.04.2012. u 10:03

Update: Stanite u red, Rimac Automobili primaju narudžbe za Concept One (foto)

Teško da ima netko tko do sada nije čuo za Concept One. Mate Rimac i njegov maleni tim prošle je godine zadivio svijet ovom studijom električnog sportaša.Ako vam je ime i promaklo teško da su vam promakle brojke poput 1.088 KS, 3.500 Nm okretnog momenta ili pak sprint do stotke za 2.8 s. Kako bilo, Concept one sve je bliže početku proizvodnje, a Rimac Automobili upravo je počeo primati narudžbe za ovaj hrvatski proizvod…

Dok smo se mi prošlog tjedna bavili salonom automobila u Pekingu Mate Rimac svoj je Concept One otpremio put Monaca ne bi li ga izložio na Top Marques eventu. No prije toga brand iz Svete Nedelje otvorio je listu narudžbi za ovaj električni sportski automobil. Koliko Rimac točno traži za jedan od 88 primjeraka koliko će ih biti proizvedeno ne zna se , no ako ćemo slušati špekulacije riječ je o otprilike 6 milijuna kuna.

Concept One koji se pojavio u Monacu doživio je i određene preinake u odnosu na verziju iz Frankfurta, Najočitije izmjene su smanjen okretni moment koji je sa 3.500 Nm spušten na 1.600 Nm, a ako se voditi tim izmjenama lako je moguće da do početka proizvodnje padne i broj konjića, a najvjerojatnije i autonomija koja je još uvijek deklarirana na 600 km.

Još jedna promjena su i novi pneumatici s kojima je Concept One sada opremljen. Riječ je o Vredestein Ultrac Vorti visoko performansnim pneumaticima nizozemskog proizvođača koji će prema mišljenju Rimca najbolje odgovarati pogonu Concepta One. Prvi primjerci dovršenog Concept One sportaša iz Svete Nedelje put svijeta će krenuti početkom 2013. godine. Koliko će Rimcu i ekipi trebati vremena da ih sve prodaju pokazat će vrijeme.

Update:

Mate Rimac bio je toliko ljubazan da nam objasni zbog čega je došlo do određenih promjena na njegovom automobilu. Evo što je rekao:

“Smanjenje okretnog momenta je nastalo uslijed promjene filozofije pogonskih motora (manji promjer, više okretaja, manje mase ali i manje okretnog momenta). Ta promjena se odnosi na okretni moment na vratilu motora (u množini), no na kotaču zbog promjene prijenosnog omjera uslijed promjene okretaja sve ostaje manje-više jednako. Snaga Concepta One neće pasti u konačnoj proizvodnoj inačici, a domet će vrlo vjerojatno ostati jednak, možda neznatno manji zbog dugovječnosti baterija i pouzdanosti.


Tagovi: , , , ,

Vezane vijesti

Komentiraj